Welcome Guest [Log In] [Register]
Add Reply
Ayat Power nak Pikat Si Dia; meh ramai2 kita ngayat cewahhhhhhhhh
Topic Started: Wednesday, 21. October 2009, 21:57 (22,985 Views)
Awek_Kampung
Member Avatar
Pentadbir Forum
[ *  *  *  *  * ]
Nak ngayat awek or pakwe boleh ajer..ruang ni bg korang peluang nak kuarkan bakat masing2 nak ngayat buah hati korang semua....sila2 jgn malu2

apa lagi pakmat....dah tggu ni


~~ miahahahahahahaa
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
NurSyifa
Member Avatar
Warga Perak
[ *  *  * ]
fuuuyo0oo00oo..!!!!! nk ayat, kasi jampi skit minta kat bomoh_siam merangkap pokmat_tempe.
huhuhuuuu...

" Mana mungkin aku Ceria tanpa CINTAmu...
Mana mungkin aku bahagia tanpa gurau sendamu...
Mana mungkin aku berCinta tanpa dirimu...
Mana mungkin semua ini tanpa Cinta & KasihSayangmu...
Realitinya.. aku hidup untuk berbahagia berSama Cintamu Sayang...

wakakaka.. sekaLi sajak daaaaaaa....
kalu nk mengayat biar kaSi cair punya... kehhh.. kehh.. kehhh


" SINGLE is SIMPLE
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
orang miskin
Member Avatar
Warga Perak
[ *  *  * ]
undaiiiii
mano lak men ngayat ngayat niihhhh
lau pandang hati da berkenan rasonyo ayat2 ni x yah kot
cumo sakap terus terang jer....apa yang ada dlm perasaan seorang insan apak raso tidak dalam 100% dia leh terima ayat mengayat nihhh...lelaki kan lau pompuan pandai menampilkan diri dgn penampilan yang menarik huhhhh lomah jantung...lau laki lak pandai amek hati dn jaga sidia nak ayat po nyo laiiiii lela ooiiiii...ko mandrem jooo
wakakakakakaakakakakakak puh kiri puh kanan
ha hahahah hahahahahahah
apakujang<<<hapal ayat cinta dlm buku pastu baru g mengayat pompuan
waakakakakakakakakakakakaak
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
eva
Member Avatar
Warga Zamrud
[ *  *  *  *  * ]
sebenarnye..eva pn tak tau bab nie...sbb eva tak pnh agi mengowats...lau gurau2 tue byk ler...heheheheeh

nie pantun nak pikat si dia wahahahahahahahahahahaahah

Setiap kali kita bertemu,
senyuman tidak pernah lekang di bibirmu,
ibarat duit poket ku,
yang bakal kering oleh diri mu.

ketika poket ku kering,
engkau mula keluar taring,
mengamuk sampai nyaring,
aku pun naik pening.

ku stabilkan kewangaan,
sehingga kau rasa kebanggaan,
bila ku lapar keseorangan,
kau beri ku tempe tuk di makan.

bila kau kata sore ku garau,
ku tergelak dengan senda guraumu,
tapi bila ku kata kau macam kerbau,
kau mengamuk sampai nak lempang diriku.

dahulu ape yang ku suka,
itu juga la kegemaran mu,
tapi bila ku ajak minum cuka,
aku terus ditinggalkan mu.

bila kau nak tidur,
ku ucap selamat malam,
tapi bila aku lak nak tidur,
kau kata nk baling aku masuk kolam.

ku berikan kau hadiah seutas rantai,
kau kata kau nak hadiah lagi,
kau hadiahkan ku setangkai petai,
sambil kata "duit poket abang kan banyak lagi."

wakakakakakakakakakaakakakak gurauan semata2 hehehehe :P

p/s : AMARAN KERAS!! - JANGAN GUNA PANTUN NIE...KANG MUKAN DIE NK MAI...DIE LARI ADE WAKAKAKAKAKAAKK....
Edited by eva, Tuesday, 3. November 2009, 23:40.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Nyiss
Member Avatar
Pentadbir
sayangku…

Dalam kesuraman ultra lembayung tika tujuh bulan menumpahkan cahaya dibawah kaki langit khirmizi, tiba-tiba aku terkenangkan eurika nostalgia cinta lama yang kita palitkan berdua. Kehadiranmu bersama molekul-molekul hidrogen menerjang segala kekusutan yang membelit tali perutku. Dan kehadiranmu itu mengajar aku erti rindu gelora dan shahdu.

Kau juga mengajarku erti cinta, singa laut,beruang kutub, penguin, kambing salji, mee rebus, cendol, koridor, kotak pensil, tali kasut dan pasu bunga.Kala itu, kita bagaikan Nobita dan Sizuka.Kau dan aku umpama Kurt Cobain dan Rafeah Buang yang tidak dapat dipisahkan. Malangnya percintaan yang mendapat liputan meluas hingga ke planet Ziku itu telah mengundang perpisahan yang akhirnya telah mengecewakan seluruh penternak lipan di Burma. Kau pergi jua ketika Kuala Lumpur sedang bersiap sedia menjadi tuan rumah Sukan Komanwel 1998.

Sesungguhnya perpisahan itu berpunca daripada penebangan pokok getah secara besar-besaran di Lembah Klang. Pemergianmu menyebabkan aku menghidap penyakit resdung dan hepatitis-Q secara mengejut. Ketiadaanmu memaksa aku memakai topi keledar setiap masa sebagai langkah keselamatan. Aku seperti tidak percaya dengan apa yang telah terjadi. Aku bagaikan tergelincir dari orbit bumi dan terpelanting ke ruang angkasa, apabila daya tarikan graviti terhadapku tiada lagi berfungsi setelahaku tersungkur dalam percintaan yang berlarutan hingga ke rubber-set. Seluruh perjalanan hidupku menjadi gelita bagaikan terperangkap di dalam gua yang gelap dan ditemani stlagit dan stlagmit yang bagai sembilu.

Kondominium cinta yang kita bina dari makgat basikal dan kipas helikopter akhirnya musnah setelah kau berpaling tadah. Ternyata sikapmu mulai berubah bila Malaysia mula melancarkan satelit MEASAT-1 ke ruang angkasa raya. Sejak itu kau sering melarikan diri bila terserempak dengan abang iparku. Akhirnya aku menyedari bahawa diri ini tidak diperlukan lagi.

Sejak kau tiada, aku sering menyendiri berbual-bual dengan pokok betik untuk mengisi masa lapang. Kadang-kadang aku mengikat botol oren pada tiang rumah agar nampak lebih cantik. Saban hari aku termenung di dalam peti sejuk mengenangkan dirimu yang entah kemana menghilang. Aku cuba bermain badminton sambil makan mi hailam untuk melupakanmu, tetapi aku tak berdaya. Lalu aku membakar mesin basuh dan membelasah empat ekor itik serati jiran sebelah sebagai tanda aku tidak bersalah.

Mengapa? Mengapa sayang? Mengapa ini semua bisa terjadi? Mengapa setelah kau curi hatiku, kau rompak cintaku lantas kau bunuh cintaku sehingga kau terbunuh dalam kemalangan cinta yang ngeri. Aku bagaikan terhimpit dan dihimpit oleh guni-guni batu yang kau timpakan di atas belakangku. Derita yang kautimpakan itu adalah bebanan yang terlalu berat untuk ku tanggung bagaikan mendukung 75 ekor biawak dan 386 ekor anak beruk. Dan kini segala harapanku hancur berkecai bagaikan aku terjatuh dari Menara Kuala Lumpur dan dihempap oleh Menara Berkembar Petronas lalu tersangkut di celah landasan LRT dan kemudiannya digilis pula keretapi Komuter hingga aku hancur berkecai. Oh! terlalu berat dugaan yang kutempuhi kini.

Kini segalanya telah pun berakhir. Aku sedar siapa aku. Aku hanya insan biasa yang suka makan mi segera. Aku bukan McGyver, McDonald's, Superman atau Kesatria Baja Hitam. Aku juga bukanlah Ultraman seperti yang kau idam-idamkan. Aku menyedari kekurangan diri dan kekurangan kemudahan awam di tempat sendiri. Tak perlu dikesali lagi kerana nasi telah menjadi capati dan tin sardin yang ku genggam ini telah pun luput tarikhnya. Segalanya sungguh mengharukan dan semua hadiah pemberianmu termasuk enjin kapal selam telah pun aku cincang untuk dibuat makanan lembu.

Walaupun segalanya telah pun berakhir, disini, diatas pokok getah ini aku tetap menunggu kau akan kembali. Selagi ada nafas ini, selagi ada kompleks membeli-belah SOGO, selagi ada kedai kasut selipar di sekitar Argentina, selagi kumpulan Metallica tidak berpecah, aku tetap menunggumu sehinggalah mentari terbelah lapan. Namun aku menyedari bahawa penantianku hanyalah sia-sia belaka. Akhirnya aku mengambil keputusan mektamad untuk menunggu tiang elektrik dihadapan rumahku berbuah. kalau tiang elektrik berbuah nanti, aku poskan buahnya kepadamu. Nak tak?


Ikhlas,
Kekasih angkatmu..:P
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
sLiPeR_BuRuK
Member Avatar
Warga Emas
[ *  *  *  * ]
om om seh seh...
om om mai mai..
datang la kau..
datang kemari..
jgn la malu..
jgn la segan...

fuhhhhhh kiri..
fuhhhhhh kanan..
fuhhhhhh depan..
fuhhhhhh belakang...
fuhhhhhh atas..
fuhhhhhh bawah..

aku datang hnya utkmu..
aku seru hnya namamu..

om om seh seh..
om om mai mai...
jampi ku tuju utkmu..
fuhhhhhhhhhhhh..

cuba lah...

Offline Profile Quote Post Goto Top
 
eva
Member Avatar
Warga Zamrud
[ *  *  *  *  * ]
mak aiii...pakai jampi lak wahahahahahahahah bahaya muD nie...
juju kena ati2 la macam nie miahahahahahahahaha
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
lordsky
Warga Perak
[ *  *  * ]
uiksss
ada ayat power kat sini ker...waawaaaa..macam menarik ja nie...sapa kat sini propesor cinta??
awek kampung ka...hau8haahauhauauh...


awekzz ayat pawer tok kembalikan org yg dah xda ada x???
hhhuhu
kalo ada lord xtau nak cakap pa..mau bunuh diri..
hehehehe
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Matt_boyot
Member Avatar
Warga Gangsa
[ *  * ]
i love u sliper_burukk!!! (termakan jampi)
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
eva
Member Avatar
Warga Zamrud
[ *  *  *  *  * ]
hahahahahhahahahha nak ke muD ngan boyot tue??
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
NurSyifa
Member Avatar
Warga Perak
[ *  *  * ]
akekekekkkkk yott...
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
RienaSayang
Member Avatar
Warga Perak
[ *  *  * ]
erkk ayat power nak pikat sidia hem..............menarik heheh tpkan mcm mn nak pikat hati omputih ada sapa blh bg ayat dia x..............? Ape pun blh pki xyat nih heheheheh


01 = I like u
02 = I love u
03 = U're funny
04 = U're cool
05 = I don't really care for ur personality
06 = U're good looking
07 = U are sexy
08 = I hate u
09 = U're boring
10 = U r the most trustable person I have ever met
11 = U have an awesome personality
12 = U r different from others
13 = I want to be ur best friend
14 = I want to go out with u
15 = I'm looking for a relationship with u
16 = Be wit me always
17 = U're cute
18 = I don¿t know u well enough
19 = I want u in my life as a good adviser
20 = I can forgive u (say 4 wat)
21 = No1 can ever replace ur place in my heart
22 = Being ur friend is really great
23 = U never change
24 = Ur silly as hell.
Which NUMBERS yu'll give me?? ????????????????
Reply is a must....!
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
sLiPeR_BuRuK
Member Avatar
Warga Emas
[ *  *  *  * ]
Matt_boyot
Sunday, 1. November 2009, 17:53
i love u sliper_burukk!!! (termakan jampi)
i luv u 2 boyot..( tak dpt eva,boyot pun jd la)..

ehehehe
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Domz
Member Avatar
Change the world

Hi...
kawan leh...
ni care aku..
x caye nanye owg tue.. smile
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
bLaCkJaNe
Member Avatar
-inSan biaSa-
Domz
Saturday, 7. November 2009, 19:03
Hi...
kawan leh...
ni care aku..
x caye nanye owg tue.. smile
waaaaaaaaaaaaaakakakakakaka domZ,
camtu je ke ayat power domZ gune?
padan la payah nak dpt rsanya..
amik mase bape bulan nak takluk hati tu domz?
tu la, lau nak ngayat pttnye ikt ayat2 yg dak2 nih ajor..
msti lame dah domz dapat si dia tu agaknye.. ekekkekee~
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
Go to Next Page
« Previous Topic · Cinta & Soal Hati · Next Topic »
Add Reply