Welcome Guest [Log In] [Register]
Add Reply
Character creation video
Topic Started: Feb 8 2009, 09:03 AM (2,117 Views)
ApocalypseNow
Fallen Earth & Darkfall
Sorry its in two parts, long story.

http://www.youtube.com/watch?v=Dv-6kBlSvyI
http://www.youtube.com/watch?v=hYjfiWp0vpw

(Shit they didn't upload in HD properly, its late don't have time to fix it now, I'll get to it tomorrow my bad)
Edited by ApocalypseNow, Feb 8 2009, 09:04 AM.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Luffy

Make a video showing mutation... and some of the gameplay. Thank alot.

That alrdy beat darkfall by 9000.
Edited by Luffy, Feb 8 2009, 10:39 AM.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Naga
Member Avatar

Nice job Apoc,
looking forward to what else you might bring is in the future :D

And Luffy, sod off....
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
SirGaryColeman
Member Avatar

Kinda reminds me of Tabula Rasa
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Naga
Member Avatar

Oh yeah that's why the char creation feels familiar,
cheers mate.
Let's hope the game doesn't.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Vyre

Looks good. Too bad it isn't full loot and open-ended pvp.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Luffy

Vyre
Feb 8 2009, 09:18 PM
Looks good. Too bad it isn't full loot and open-ended pvp.
full loot is just for griefer who cant get shit themself most fo the time... If you check in beta, a group of ganker ru front of you when you fight a mob so u turn rogue and kill you then... totally bullshit but of course that's what ya like rofl.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Vyre

Luffy
Feb 8 2009, 09:31 PM
full loot is just for griefer who cant get shit themself most fo the time...
If you seriously think that, then, I feel sorry for you sir.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Cassonova
Darkfall
Luffy
Feb 8 2009, 09:31 PM
Vyre
Feb 8 2009, 09:18 PM
Looks good. Too bad it isn't full loot and open-ended pvp.
full loot is just for griefer who cant get shit themself most fo the time... If you check in beta, a group of ganker ru front of you when you fight a mob so u turn rogue and kill you then... totally bullshit but of course that's what ya like rofl.
I also seem to get killed alot when I have been fighting a couple of mobs and have very little health left and whilst I rest someone comes past and finishes me off.

But it can be fun when you have half health and you have douches on your back and you totally lose them whilst dodging mana missiles. :P
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
NoFindMe
Member Avatar

Thanks, awesome vids.

Maybe we can see some of gameplay, HD quality worked perfect. Just takes a bit for YouTube to convert.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you
Go to Next Page
« Previous Topic · The Leaker Room · Next Topic »
Add Reply

.Wiredvage Theme created by Zeus00 and converted by Wolt of the ZetaBoards Theme Zone