Welcome Guest [Log In] [Register]
Info v.d. MaandPuntentelling
Welkom op Serenissima Academia. We hopen dat je het naar je zin krijgt op onze rpg.

Je bezoekt het forum nu als gast, dat betekend dat je sommige stukken niet kan zien. Dus log in als je al een account heb of maak er een aan. Als je eenmaal member bent kun je gaan beginnen met rpg-en. Voor vragen kun je terecht bij Silvano Odinni of Leonara Ranieri.

Momenteel zitten we in de maand November. Het is al bijna December en Kerstmis komt eraan!

Maak een account aan!

Als je al een account hebt, log dan in en ga verder met rpg-en:

Username:   Password:
Add Reply
  • Pages:
  • 1
Rate the Avatar
Topic Started: Apr 24 2009, 05:31 PM (144 Views)
Tamzin Dove
Member Avatar
AH Merito/Toverdranken

Ik denk dat iedereen dit spel wel kent :) Maar toch leg ik het even uit :P

Het werkt als volgt: Rate the Avatar, beoordeel de Avatar van je bovenposter! Geef uitleg over wat je van de ava vind en geef een cijfer!

Code:

[b]Commentaar:[/b]
[b]Cijfer:[/b]

Edited by Tamzin Dove, Apr 24 2009, 05:32 PM.
Offline Profile Quote Post Goto Top

Marietta Belladonna
Member Avatar

Commentaar:Echt heel leuk! De kleuren passen ook allemaal goed bij elkaar en ik vind het een leuke houding. Ze kijkt wel een beetje boos maar dat past wel bij je personage.

Cijfer: 9.5/10!

Jade Onyx
Member Avatar
AH Inimicus/Transfiguratie

Commentaar: Ik vind hem wel leuk, die achtergrond is lekker blauw en dat past ook wel bij Labor.
Cijfer: 8.5/10

Florence Yukai
Member Avatar
I'm not cute!

Commentaar: Ze wendt haar blik af en dat vind ik niet storend, eerder mysterieus. Je krijgt toch nog een redelijk beeld van hoe ze eruit ziet. De kwaliteit is echt heel mooi. Ik ken hem ergens van volgens mij...
Cijfer: 9/10

Lotte Daaé
Member Avatar
The hiding girl

Leuk! Een mini-Florence! Hij is stoer, maar aan de andere kant vind ik hem ook wel weer schattig...

8.7/10

Cristina Magatre
Member Avatar

hij is leuk! hij past goed bij je personage en haar gezicht is dan half verborgen, op de een of andere manier maakt dat voor deze niet echt uit. Wat wel jmmr is, is dat je ogen de verkeerde kleur hebben...

Silvano Odinni
Member Avatar
Schoolhoofd/Fabeldieren/AH Labor

Een goede ava die helemaal klopt voor je karakter met die bleke huid en ogen waar je de duivel in ziet. Wel heeft de ava geen heel licht blond haar, en ziet het er een beetje onmenselijk uit, maar dat is misschien wel de bedoeling.

8/10

Lola Fioretti
Member Avatar

Beoordeling: De avatar past perfect bij je naam! De avatar lijkt ook wel een beetje op 'n Silvano... Wel een beetje grauwe kleuren... :$
Cijfer: een 7,5, als ie een leukere kleur had gehad, had je een 8,5 gekregen! :P

Sarasene Vicomte
Member Avatar

Beoordeling: goede ava, niet pixelig, niet te vaag, niet onduidelijk. Voor zover ik weet, past bij ook goed bij je personage (hoewel ik je uiterlijk bij je personagekaart nog niet heb gelezen) het enige wat roet in het eten gooit, en wat mij betreft véél roet, is vanwege de leeftijd. Je personage is 11! Deze ava is in mijn ogen zo'nbeetje 20...

cijfer: echt jmmr van de leeftijd, je krijgt een 7 van me...

Silvano:

Hier moet ik even op zeggen dat dit model wel degelijk 11 jaar is, al lijkt dat door de make-up misschien niet zo (Ik heb hem gezocht).
Edited by Silvano Odinni, May 23 2009, 11:47 AM.

Florence Yukai
Member Avatar
I'm not cute!

Hmm, ze is wel een echte blikvanger. Leeftijd zal wel goed zijn ofzo, en de paarse ogen zijn niet echt realistisch, maar wel grappig, bovendien kleuren ze bij je naam!

9/10

1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
Go to Next Page
« Previous Topic · Dreuzel Venetië · Next Topic »
Add Reply
  • Pages:
  • 1

Theme created by Tue of Self Concept.
Zweinstein Aftermath Hogwarts After War Twilight Forever HarryPotterTimes.com Twilight Vampire RPG Priori Incantatem Onze eigen banner. Deze zie je op partnersites