| Waar heb jij over gedroomd? | |
|---|---|
| Topic Started: Sun 17 May 2009, 19:09:49 (742 Views) | |
| Pinaygwaps | Sun 17 May 2009, 19:09:49 Post #1 |
|
Majin
|
Iedereen heeft wel is een rare droom gehad, waar je helemaal niks van snapt XD Dus post hier wat je hebt gedroomd :zzz: Ik had vannacht een vage droom. Ik had gedroomd dat Bura mij belde, omdat ik niet online was op skype om die audio commentaar te doen! Ze werd wel een beetje boos haha :fufuf: |
![]() |
|
| Bura | Sun 17 May 2009, 19:43:54 Post #2 |
|
Kaioshin
|
Whaha, krijg spontaan zin om op skype te komen XD Anyway, ik had laatst ook een droom maar dan over Chibicon! Ik zat te MSNen met Bra (zij gaat met me mee) en ineens realizeerden we ons dat Chibicon de volgende dag al zou zijn! Dus alles moest snel snel XD Oh ja, ik woonde ook vlak naast een parkeerterrein van een grote supermarkt XD |
![]() |
|
| niesje | Sun 17 May 2009, 22:39:36 Post #3 |
![]()
Majin
|
Ik droomde een paar dagen terug dat ik naar Stien ging (Een vrouw die een paar deuren verderop woont bij mijn opa en oma) om iets te brengen, maar opa en oma mochten echt niet weten dat ik daar was geweest of zo. Mijn opa en oma hebben namelijk ruzie met haar. Maar toen vertelde ze ineens dat ze de zus van mijn oma was en ik dacht toen echt zo van; WTF! :spletsh: |
![]() |
|
| Pinaygwaps | Mon 18 May 2009, 15:23:33 Post #4 |
|
Majin
|
Ik kan m'n droom van vannacht niet meer herinneren, maar ik heb wel heel vaak dromen waar ik in een winkel ben met heel veel DBZ merchandise! Heb ook een keer gedroomd dat ik in een winkel was en ik zag een figuurtje van Goku en Vegeta kussend! Ik wou dat er echt zo eentje was :luv: |
![]() |
|
| Bra | Mon 1 Jun 2009, 20:20:01 Post #5 |
![]()
Kaioshin
|
Ik droomde dat ik met Bura naar Chibicon was gegaan maar dat ik m'n haar onder m'n pruik niet had gedaan. Dus hij gleed steeds af. Moesten we heel Chibicon af op zoek naar speldjes enzo. Chibicon begon steeds meer op een markt te lijken :p |
![]() |
|
| Bura | Wed 3 Jun 2009, 15:12:24 Post #6 |
|
Kaioshin
|
Heb ik ook wel vaak gehad ja, als ik over conventies droom verdwaal ik altijd en begint het er allemaal heel raar uit te zien... en ik raak altijd degenen kwijt met wie ik er ben e.d. XD; Scarehh |
![]() |
|
| Pinaygwaps | Wed 3 Jun 2009, 18:54:38 Post #7 |
|
Majin
|
Ik had een hele rare droom XD Ik herinner mij niet alles van maar wat ik wel nog weet; Chichi was aan de drugs en zat gevangen in de gevangenis. Goku vloog bij zo'n raampje van haar cel en zij vroeg of hij haar eruit wou halen, maar dat wou Goku niet haha :fufuf: |
![]() |
|
| Priscilla | Fri 5 Jun 2009, 18:28:57 Post #8 |
Majin
|
ChiChi aan de drugs.. omg :P Ik heb ook nogal een vage droom gehad. Ik fietste langs het Wezenlandenpark ( misschien kennen jullie dat wel van het bevrijdingsfestival) maargoed, daar liep dus een man op het fietspad, ik wou hem inhalen maar hij liep steeds meer opzij zeg maar.. Toen werd ik zo kwaad dat ik begon te schelden. Toen was ik in een keer bij een winkel om te wachten op de politie.. Heel vaag... |
![]() |
|
| Bura | Sun 7 Jun 2009, 12:49:10 Post #9 |
|
Kaioshin
|
Ik heb net nog gedroomt maar ik ben 'm alweer langzaam aan 't vergeten dus maar de droom van gisteren XD Ik was met mijn zus, broertje en een vriendin van mijn zus in een supermarkt in een andere plaats. Het duurde vreselijk lang bij de kassa dus ik stelde voor om de auto bij de ingang te parkeren. Ik ging naar buiten en pakte de fiets en fietste naar mijn dorp (de auto stond gewoon op het parkeer terrein).. ik was al bijna bij m'n dorp voor ik me realizeerde dat ik helemaal niet moet fietsen en ook niet naar mijn dorp maar die auto bij de ingang moet parkeren!! Dus ik omkeren met de fiets! Bah, nog ong 6 km te gaan @_@ ..Einde. XD |
![]() |
|
| Bura | Sat 17 Oct 2009, 19:46:33 Post #10 |
|
Kaioshin
|
Tijd om weer eens hier te posten XD Ik weet niet meer alle details maar ik had vannacht dus een nachtmerrie... Ik droomde dat Sylar van Heroes het op mij voorzien had! En hij wilde niet mn brein maar me gewoon dood maken xD Ik was doodsbang, en ik werd door hem van alle kanten met een mes gestoken... het deed super veel zeer en ik voelde alle steken in m'n lichaam.. ik lag op de grond en ik deed m'n ogen dicht, ik besloot maar te wachten op de dood D; Maar zoals het wel vaker gaat met dromen zag ik ineens de mogelijkheid om te snappen! Ik pikte een hele lelijke auto die we tijdelijk hadden van de garage ofzo. Ik verstopte me een eindje verderop... Meer kan ik me eigenlijk niet herinneren T.T |
![]() |
|
| 1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous) | |
| Go to Next Page | |
| « Previous Topic · Chat · Next Topic » |

12:13 PM May 24