Welcome Guest [Log In] [Register]
Add Reply
Je cijfer?
10 1 (14.3%)
9 2 (28.6%)
8 2 (28.6%)
7 2 (28.6%)
6 0 (0%)
5 0 (0%)
4 0 (0%)
3 0 (0%)
2 0 (0%)
1 0 (0%)
Total Votes: 7
Dragon Ball Z Movie 13; Ryuu Kobushi Bakuhatsu! Goku ga Yaraneb
Topic Started: Sat 17 Jan 2009, 18:29:53 (652 Views)
Bura
Member Avatar
Kaioshin
Posted Image
Plot Summary: The Z Warriors discover an unopenable music box and are told to open it with the dragon balls. The contents turn out to be a warrior named Tapion who had sealed himself inside along with a monster called Hildegarn. Goku must now perfect a new technique to defeat the evil monster.

Screenshots:
Posted Image Posted Image Posted Image
Offline Profile Quote Post Goto Top

Fasha
Member Avatar
Super Saiyajin
Dit is m'n favoriete dbz film :D Ik vind m echt gaaf, door Tapion vooral XD en omdat Trunks een grote rol heeft en eigenlijk de hele dbz crew erin voor komt. Ook het stuk van Vegeta is echt vet ;)
Het verhaal is ook leuk bedacht.. die relatie tussen Tapion en Trunks, die elkaar als broers zijn is echt leuk :D

Bura
Member Avatar
Kaioshin
Ja, Trunks die graag een sibling wil net als Goten, en dan toch nog een zusje krijgt :P

Fasha
Member Avatar
Super Saiyajin
Jaa, maar het is wel jammer dat ze best weinig laten zien tussen de relatie van Trunks en Bra.. :hmmz:

Edit: Sorry, we dwalen een beetje af XD Kortom: geweldige film :bravo:
Edited by Fasha, Tue 7 Apr 2009, 20:11:22.

Kamehamehaaaa
Member Avatar
Super Saiyajin 3
Tapion laat me echt denken aan Link, de character van de Legend of Zelda, Ocarina of Time. :D

Leuke film trouwens :D

Bleeper
Member Avatar
Namek
Ik vond dit juist een van de minste films, maar ik ben dan ook niet echt een Tapion fan... De eerste keer dat ik 'm keek viel ik zo'n beetje in slaap tijdens Tapion's verhaal en kon ik nog met moeite het einde, oftwel de vechtscenes halen.

Het begin vond ik super, met Gohan die schattige sukkel en het eind was super, van de Dragon Fist tot...

Spoiler: click to toggle

Ik geef het een zeven.

PS: Oh en dat met die zwaard snap ik dus niet. Veel mensen zeggen dat deze film tot canon behoort vanwege het feit dat je hier kunt zien waar Trunks precies 'zijn' zwaard vandaan haalt, maar het enige dat je hiermee klaarspeelt is een tegenstrijdigheid van monumentale proporties.

Ik bedoel, sinds wanneer heeft kleine Trunks een zwaard? Dat was dus echt Future Trunks die het ding gebruikte om Freeza in mootjes te hakken. En iedereen snapt dat kleine Trunks onmogelijk kan opgroeien tot Future Trunks. Dus het was een leuk idee om te laten zien hoe kleine Trunks aan een soortgelijke zwaard komt als die van Future Trunks, maar verder...

Ack, het is alweer te laat. Mijn brein slaat op hol.
Edited by Bleeper, Thu 16 Apr 2009, 01:39:28.

Trunks
Member Avatar
Super Saiyajin 2
Ik heb deze film nog niet gezien, maar nu weet ik tenminste wat ik kan doen als ik tijd te veel heb ^^

Bura
Member Avatar
Kaioshin
Trunks
Thu 16 Apr 2009, 21:31:43
Ik heb deze film nog niet gezien, maar nu weet ik tenminste wat ik kan doen als ik tijd te veel heb ^^
En laat movie 13 nou echt een Trunks film zijn :gokulol:

1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
ZetaBoards - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.
Learn More · Sign-up for Free
« Previous Topic · DragonBall/Z/GT Movies/Specials · Next Topic »
Add Reply

Skin by OverTheBelow