| DBZ Movie 11: Bio-Brolly; Chou Senshi Gekiha! Katsuno wa Ore da | |
|---|---|
| Topic Started: Sat 17 Jan 2009, 18:28:21 (413 Views) | |
| Bura | Sat 17 Jan 2009, 18:28:21 Post #1 |
|
Kaioshin
|
Posted Image Plot Summary: Jaga Bada, Mr. Satan's old sparring partner, has invited Satan to his personal island to hold a grudge match. Trunks and Goten decide to come for the adventure and 18 is following Satan for the money he owes her. Little do they know that Jaga Bada's scientist have found a way to resurrect Brolly, the legendary Super Saiyajin. Screenshots: Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image |
![]() |
|
| Kamehamehaaaa | Sat 28 Mar 2009, 22:32:00 Post #2 |
![]()
Super Saiyajin 3
|
mwahh, een zesje. Ik vond het niet zo geweldig. De acties van Trunks(middelvinger en broek laten zakken) en Goten waren grappig, maar voor de rest niet zoveel vette actie. Eigenlijk hadden ze geen derde Brolyfilm moeten maken XD Het leuke is natuurlijk om Goku weer eens te zien. Nadat hij al weet ik veel hoeveel borden spaghetti heeft gegeten, knort zn maag nog steeds XD Thats the Goku I know :gokulol:
Edited by Kamehamehaaaa, Sat 28 Mar 2009, 22:33:15.
|
![]() |
|
| Bura | Sat 28 Mar 2009, 22:48:58 Post #3 |
|
Kaioshin
|
Ik vond het eigenlijk wel een vermakelijke film! Ook leuk dat de (goede) #18 wat in de spotlights kwam en hoe ze zelfs jaloers werd toen Kuririn een andere vrouw op zn rug had XD En die hond was ook leuk, eerst heel demonisch en als Goten 'm aait ineens hartstikke lief. XD Geen slechte film naar mijn mening, maar inderdaad met Brolly moet 't hier maar bij blijven. 7* |
![]() |
|
| Kamehamehaaaa | Sat 28 Mar 2009, 22:58:29 Post #4 |
![]()
Super Saiyajin 3
|
Jaa, dat van #18 is waar! Leuk dat ze ook een hoofdrol speelt in een film. Ik vind haar echt geweldig! inderdaad, echt zo hilarisch; eerst zegt Kuririn erg serieus dat ze moet oppassen en opeens bloost ie als een gek XD |
![]() |
|
| Kimigahiro | Sun 29 Mar 2009, 00:26:51 Post #5 |
|
Saved the World
|
Ik geef 'm ook een 7. Hij viel me een beetje tegen qua actie, en vind een 3e deel een beetje té dit keer. |
![]() |
|
| Bra | Sun 29 Mar 2009, 15:23:07 Post #6 |
![]()
Kaioshin
|
Ik vond Brolly zo tegenvallen! Echt jammer! Als ze deze film niet hadden gemaakt had ik hem ook zeker niet gemist :P |
![]() |
|
| 1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous) | |
| « Previous Topic · DragonBall/Z/GT Movies/Specials · Next Topic » |

8:11 AM May 22